نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تخصصی تعمیرات تلویزیون سامسونگ برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات تلویزیون سامسونگ که در این نمایندگی به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به نصب و تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهران اشاره کرد.

تعمیر ال ای دی سامسونگ

تعمیر ال سی دی سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

  • سامسونگ سرویس مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سامسونگ با کادری مجرب
  • تعمیر گاه مرکزی آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات لوازم خانگی با تعهد کامل می باشند.
  • تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات اورجینال ضمانت دار
  • ۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی لوازم خانگی در سریعترین زمان ممکن به محل شما

رضایت مشتری

هدف نمایندگی تعمیرات سامسونگ جلب رضايت شما با خدمات سريع و تعمير با کمترين هزينه ممکن و استفاده از قطعات اورجینال تلویزیون سامسونگ می باشد.

تعمیر دستگاه با ضمانت

تعمیر تلویزیون سامسونگ شما توسط متخصصان نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ارائه ضمانت نامه رسمي مرکز تعمیرات براي اطمينان خاطر شما مشتريان گرامي

خدمت رسانی سریع

تماس با نمایندگی سامسونگ و اعلام مدل و مشکل دستگاه از طرف شما اعزام تعمیرکار متخصص تلویزیون سامسونگ به همراه قطعات مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن به محل شما

نمایندگی تعميرات تلویزیون سامسونگ

 

مرکز تخصصي تعمير تلویزیون سامسونگ (SAMSUNG) طي سال‌ها تجربه در زمینه سرويس دهي  خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ به‌ خوبي به اين نتيجه دست پيدا کرده است که تمامي لوازمي که ارتباط مستقيم با سلامت و بهداشت مردم دارد از اهميتي خاصي برخوردار بوده و شرکت‌ها و برندها نيز براي اين کار همه توان خود را به‌کار برده‌اند تا محصولات خود را با بهترين کيفيت توليد کنند و با توجه به آمار فروش و توليد تلویزیون سامسونگ به‌ راحتي مي‌توان متوجه شد که اين لوازم‌خانگي مورد استقبال مردم واقع‌ شده و تمامي کساني که از اين محصولات استفاده مي کنند در خريد بعدي خود مطمئناً به دنبال لوازم‌ خانگي سامسونگ خواهند گشت زيرا ما اعتقاد داريم که توليد محصول با کيفيت نيازي به تبليغات نداشته و تمامي هزينه‌هاي هنگفتي را که در بخش تبليغات نياز به‌ صرف کردن است را در بخش توليد و کيفيت توليد لوازم‌خانگي سامسونگ به کار مي‌بريم.

تعمير تلویزیون سامسونگ خود را به متخصصان حرفه اي و با تجربه ما بسپاريد

 

مرکز تخصصي تعميرات سامسونگ (samsung) هر ساله با برگزاري دوره هاي آموزشي براي تعميرکاران تلویزیون سامسونگ، اين تعميرکاران را با روش هاي تعمير لوازم‌ خانگي سامسونگ آشنا کرده و نحوه تعمير تلویزیون سامسونگ را به آن‌ها آموزش مي‌دهد. شما مي توانيد با خيالي آسوده زماني که تلویزیون شما با مشکل مواجه مي شود و نياز به تعميرات تلویزیون سامسونگ دارد با تعميرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ تماس گرفته تا ما متخصص‌ترين و ماهرترين تعميرکار تلویزیون سامسونگ را براي شما اعزام کنيم تا در کمترين زمان ممکن و با هزينه‌اي منطقي نسبت به تعمير تلویزیون سامسونگ اقدام کرده و آن را مانند روز اولش به شما تحويل دهيم.

 

علاوه بر اين متخصصان ما نکات و توصيه هاي مهمي در رابطه با نگهداري و طرز استفاده صحيح از تلویزیون سامسونگ را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتري داشته باشيد. براي ثبت درخواست تعميرات تلویزیون سامسونگ خود مي توانيد فرم درخواست تعميرات را تکميل و يا با شماره ۴۴۳۷۸۲۰۳-۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

 

تعمير تلویزیون سامسونگ

 

سامسونگ سرویس مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع تلویزیون از جمله (OLED , LED , LCD ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط سامسونگ سرویس تعمیر تلویریون در شهرستان های تهران ( شهریار , اسلام شهر , اندیشه ، پاکدشت، ورامین ...) , اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون سامسونگ، به دو روش انجام مي شود. روش اول مراجعه به نمايندگي تعميرات تلويزيون سامسونگ و تحويل تلويزيون به کارشناسان تعمير تلويزيون SAMSUNG است. در اين روش تمامي عمليات مورد نياز جهت سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه انجام مي شود. شيوه دوم، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون سامسونگ» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون سامسونگ چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن محصول، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست کارشناسان با تجربه و با بهره‌مندي از پيشرفته‌ ترين دستگاه هاي روز انجام مي‌پذيرند. جهت کسب رضايت و آسايش‌خاطر کاربران کليه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان اين مرکز، مشمول شش ماه گارانتي و ضمانت کتبي است.

 

تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل

 

تعميرات تلويزيون سامسونگ در منزل براي آن دسته از مشترياني است که دستگاه تلويزيون آنها دچار خرابي شده است و به هر دليل امکان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه وجود ندارد.مرکز تعمیرات سامسونگ به منظور آسايش خاطر و رفاه حال هموطنان، اين امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتريان محترم، کادر فني تعمير و تکنسين اين حوزه، جهت تعمير تلويزيون سامسونگ منزل اعزام گردند. در اين سرويس کارشناسان تعميرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامي عمليات مورد نياز جهت تعمير و تست کامل دستگاه را انجام مي نمايند.

تکنسين هاي اعزامي مجموعه اي از قطعات و لوازم جانبي دستگاه مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات معيوب اقدام نمايند. اين امر سبب صرفه‌جويي در زمان و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها خواهد کرد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعميراتي خاصي نيست و تمامي ايرادات و اشکالات مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي گردد. شما مشتريان گرامي مي توانيد از راه هاي ارتباطي ذکر شده در وب سايت درخواست خود مبني بر اعزام تکنسين تعمير تلويزيون به منزل را ثبت نماييد. کارشناسان اين مرکز بخشي از دانش اطلاعاتي خويش درباره تعميرات و فناوري هاي مرتبط با اين دستگاه ها را در قسمت پاسخگويي به شما مشتريان گرامي ارائه مي دهند. لطفا براي اينکه با بتوانيم بهتر به سوالات شما پاسخ بدهيم مدل دستگاه خود را که پشت قاب تلويزيون مي باشد براي ما ارسال کنيد. معمولا در هر مدل تلويزيون يک نقطه ضعف شايع وجود دارد که با اعلام مدل براي ما بسيار کمک کننده است.

 

خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ

 

خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ (samsung) يکي از مؤثر ترين اهداف بارازيابي محصولات و لوازم خانگي سامسونگ است که توانسته است طي سال‌ها تلاش در صدها مرکز تخصصي تعميرات سامسونگ گام بزرگي را در زمينه تعمير ، سرويس و خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ بردارد.

با وجود اين پشتيباني، شما حتي بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگي سامسونگ تنها نيستيد و اگر مشکلي هر چند کوچک داشته باشيد تيم فني خدمات تلویزیون سامسونگ به صورت شبانه روز در مرکز تخصصي تعميرات لوازم خانگي سامسونگ در سراسر ايران در کمترين زمان ممکن آماده خدمت رساني به شما هستند.

در صورتي لوازم خريداري‌ شده شما داراي گارانتي مي باشد و اعتبار گارانتي دستگاه تمام نشده است از شماره سريال محصول خود که داخل دفترچه گارانتي است استفاده کرده و با شماره هاي داخل دفترچه تماس برقرار کنيد.

تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ

 

تعمير تلويزيون سامسونگ دربردارنده تمامي خدمات تعمير، تعويض برد است که در فهرست خدمات پس از فروش اين نمايندگي ذکر شده است. در اين مرکز به منظور کسب رضايت و آسايش خاطر هموطنان گرامي تمامي سرويس‌هاي مرتبط با تعمير تلويزيون سامسونگ ، تلويزيون‌هاي ال اي دي، تلويزيون‌هاي هوشمند smartو پنل هاي led ,lcd همراه گارانتي عرضه‌ مي‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمايندگي سامسونگ سرويس با دارا بودن چندين دهه تجربه در زمينه‌ي تعمير قادر به ترميم تمامي عيب ها و رفع مشکلات تلويزيون سامسونگ مي‌باشند. يکي از راهکارهاي ارائه شده توسط مديريت مرکز تعمير تلويزيون سامسونگ، امکان اعزام تکنسين تعمير به منزل مي‌باشد که در راستاي رفاه حال مشتريان و هموطنان گرامي ايجاد شده است.

 عیب یابی و رفع عیب های تلویزیون سامسونگ

تلویزیون ها به صورت کلي دچار مشکلاتي مي شوند که گاها نياز به تعمير داشته و گاها هيچ نيازي به درخواست تکنسين از نمايندگي تعمير تلویزیون سامسونگ نخواهند داشت. در اين قسمت رايج ترين مشکلاتي که ممکن است براي تلویزیون شما ايجاد شود را مورد بحث و بررسي قرار مي دهيم و به واسطه اين اطلاعات شما قادر خواهيد بود تا تصميم بگيريد که آيا تعمير تلویزیون سامسونگ ضروري است و آيا شما بايد با نمايندگي تعمير تلویزیون سامسونگ تماس بگيريد يا نه؟

 

مشکلات و عيب هاي رايج تلویزیون سامسونگ شامل موارد زير مي باشد:

۱

تلویزیون تصویر ندارد اما صدا دارد:

 

در این حالت تلویزیون روشن است و حتی کانال‌ها را می‌توان عوض کرد، اما چیزی دیده نمی‌شود. یکی از دلایل عمده آن وجود مشکل در بک لایت است. برای رفع این مشکل باید تلویزیون را باز کرد و ال ای دی های آن را یکی یکی جدا کرد و ال ای دی های جدید نصب کرد. تکنسین می‌تواند این کار را به راحتی در منزل انجام بدهد.

دلیل دوم به دلیل ناسازگاری بک لایت با برد پاور تلویزیون است که در این صورت باید برد پاور سازگار با بک لایت قرار داده شود تا دیگر چنین مشکلی پیش نیاید. برد پاور را پس از بررسی و تشخیص می‌توان تعویض یا تعمیر کرد.

مشکل خرابی بک لایت در همه ال ای دی ها شایع است و در ال ای دی سری F، H و EH سامسونگ بیشتر متداول است. برای این کار باید برخی از ال ای دی ها یا همه آنها را تعویض کرد یا اینکه برد پاوری ضعیف‌تری قرار داد تا با آنها تناسب داشته باشد.

۳

تلویزیون مدام روشن خاموش می‌شود:

 

در این حالت تلویزیون بلافاصله پس از روشن شدن و لوگوی اسمارت سامسونگ تلویزیون ثابت می‌ماند و دوباره خاموش می‌شود و باز روشن می‌شود. این عمل چند بار تکرار می‌شود. دلیل آن خرابی مین برد است که ممکن است بعضی از آی سی های آن تخریب شده باشند. در بیشتر موارد مین برد قابل تعمیر است. این مشکل بیشتر در مدل‌های 40d5000، 40d5500 و 40d5950 رایج است. گاهی ممکن است برد پاور یا منبع تغذیه نتواند به خوبی به مین برد برق‌رسانی کند و سبب خراب شدن برد اصلی شود. بنابراین بررسی هر دو بسیار اهمیت دارد.

۲

تلویزیون خود به خود خاموش می‌شود:

 

در این موارد ممکن است پاور برد خراب شده باشد که در این صورت به برد اصلی و بک لایت برق‌رسانی نمی‌کند. خرابی برد پاور بیشتر به دلیل نوسانات برق اتفاق می‌افتد. ممکن است خازن‌ها هم سوخته باشند یا آی سی های پاور آسیب دیده باشند. در این صورت با تعویض خازن‌ها و آی سی ها می‌توان مشکل را رفع کرد. اما پاور برد قابل تعمیر است.

۴

صدای تلویزیون قطع شده است:

 

در این حالت ابتدا باید یک بار تلویزیون را از برق بکشید. سپس دکمه پاور زیر ال ای دی را به مدت ده ثانیه نگه دارید. حالا یک دقیقه صبر کنید و تلویزیون را به برق وصل کنید. پس از آن تلویزیون را روشن کنید. اگر اسپیکرها مشکلی ندارند و باز هم تلویزیون صدا ندارد احتمالا مشکل از بلندگوهای داخلی است. احتمال دارد Audio IC دستگاه سوخته باشد. باید این آی سی را تعویض کرد. احتمال دوم این است که مین برد خراب شده باشد. در این حالت باید مین برد را تعویض کنید یا اگر قابل تعمیر شدن هست تعمیرش کنید.

۶

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون:

 

یکی از شایع‌ترین دلایل آن ممکن است نوسانات برق باشد. ال ای دی های سامسونگ نسبت به نوسان برق بسیار حساس هستند. اما در صورتی که دلیل آن نوسان برق نباشد، ممکن است مشکل از خرابی برد اصلی باشد. برد اصلی معمولا بهتر است تعویض شود. در برخی شرایط منبع تغذیه یا برد پاور هم ممکن است سبب خاموش شدن ناگهانی تلویزیون شود. در این حالت باید IC و خازن‌ها تعویض شوند. این مشکل بیشتر در مدل 40f5550 متداول است.

۵

تلویزیون روشن نمی‌شود:

 

در این حالت چراغ پاور روشن است ولی تصویری وجود ندارد. به عبارت دیگر تلویزیون اصلا از حالت استندبای خارج نمی‌شود. این مشکل معمولا به دلیل خرابی در برد اصلی است. در برخی موارد می‌توان برد اصلی را در صورت عدم آسیب جدی تعمیر کرد ولی در بیشتر مواقع بهتر است تعویض شود.

۷

رنگ صفحه نمایش بهم ریخته است :

 

پخش شدن رنگ یا حذف شدن یکی از رنگ‌های اصلی در تصویر یا ظاهر شدن خطوط افقی و عمودی ممکن است به دلیل خرابی بردهای اصلی، منبع تغذیه یا بک لایت باشد. با تعمیر یا تعویض قطعات پس از بررسی‌های لازم می‌توان مشکل را حل کرد. این مشکل در بسیاری از مدل‌های سامسونگ وجود دارد.

چندين توصيه در مورد نگهداری و تعمير تلویزیون سامسونگ

متخصصان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی از شما می خواهند برخی نکات را رعایت کنید تا تلویزیون شما طولانی مدت عمر کند و آسیب نبیند . همانطور که می دانید تعمیر تلویزیون ال جی به دلیل پیشرفته بودن و حساس بودن بسیار سخت و زمانگیر می باشد به خصوص برخی از تلویزیون های امروزه که لمسی و حساس تر می باشند.

در واقع شما با رعایت تمامی این نکات اطمینان خاطر می یابید که دیگر تا مدتی نیازی به تعمیر تلویزیون ال جی توسط متخصصان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی ندارید . جهت جلوگیری از پرداخت هزینه های کلان تعمیر تلویزیون ال جی به صورت تخصصی بهتر است این نکات را رعایت کنید.

  • حتما سیم برق را از پریز برق جدا کنید.
  • از دست زدن به صفحه LCD خودداری کنید، این می تواند بیش از قسمت پایین یا خارجی صفحه نمایش باشد و ممکن است باعث خراب شدن تلویزیون شود.
  • مواد شوینده را اسپری نکنید مواد شیمیایی مانند حشره کش، بنزن، نازک تر و غیره را اسپری نکنید.
  • این موارد ممکن است به صفحه تلویزیون یا مدار الکتریکی آسیب برساند و می تواند انتهای آن را روی تلویزیون ببندد.
  • اجازه ندهید که برای مدت طولانی تلویزیون با مواد لاستیکی یا وینیل تماس برقرار کند. تلویزیون ممکن است رو به زوال باشد یا رنگ آن ممکن است از بین برود.
  • تلویزیون خود را تمیز کنید، صفحه یا قسمت بیرونی آن را به آرامی با یک پارچه خشک و نرم مانند پاک کن عینک پاک کنید.
  • برای جوهرهای نشانگرهای روغنی روی صفحه، یک پارچه را در یک پاک کننده بدون صابون رقیق شده (کمتر از 1٪) با آب خیس کنید. آن را محکم فشار دهید، سپس جوهر را پاک کنید. از شوینده های بدون صابون با احتیاط استفاده کنید زیرا ممکن است هنگام دفع نادرست باعث ایجاد مشکلات محیطی شود. بلافاصله پس از آن، به آرامی صفحه را با یک پارچه نرم و خشک پاک کنید.
  • از مواد شوینده مانند مواد پاک کننده سطوح استفاده نکنید.
  • در صورت اعمال فشار هنگام پاک کردن LCD، ممکن است نظم کریستال مایع از بین برود و ممکن است شبیه خاک باشد. تلویزیون را خاموش و روشن کنید تا این شرایط بازیابی شود.
  • سطح چاپ شده مانند CH +، CH -، یا HDMI 1 تلویزیون را با دقت با پارچه خشک نرم پاک کنید. اگر سطح ناخن شما خراشیده شود، سطح چاپی ممکن است آسیب ببیند.
  • برای تمیز کردن فضای باریک مانند تلویزیون و ایستاده (ایستاده بالای میز) توصیه می شود از یک گرد و غبارگیر کوچک با دسته استفاده کنید.
  • ممکن است گرد و غبار در نزدیکی دریچه تلویزیون بچسبد. گرد و غبارهای ذخیره شده در این منطقه ممکن است باعث خرابی و گرمای بیش از حد شود. توصیه می شود یکبار در ماه آن را با جارو برقی جدا کنید.
  • یک پارچه را در مواد شوینده خنثی رقیق شده با آب خیس کنید، آن را محکم بپیچید، خاک را روی کنترل از راه دور پاک کنید و سپس ریموت را به راحتی با یک پارچه خشک پاک کنید.
  • برای حفاظت از تلویزیون حتما از محافظ های ویژه استفاده کنید.
  • کنترل ریموت را در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • اگر تخصص کافی در این امر ندارید از تعمیرات تلویزیون دست بکشید و از متخصصان تعمیرات کمک بخواهید.
  • از زدن ضربه به صفحه بپرهیزید.
  • حین حمل تلویزیون کاملا مراقب باشید.
  • تلویزیون را در یک محیط بلامانع و صاف قرار دهید.
  • در صورت نشت مایعات باتری، قبل از وارد کردن باتری های جدید، مایع موجود در قسمت باتری ریموت را پاک کنید.

تمامی این نکات به تنهایی می توانند به نحوی طول عمر تلویزیون شما را افزایش دهند و از آسیب های جدی جلوگیری کنند.

هزینه تعمير تلویزیون سامسونگ

 

يکي از موارد مهم در تعمير لوازم خانگي از جمله تلویزیون سامسونگ هزينه تلویزیون سامسونگ است. البته لازم به ذکر است که بگوييم هزينه تلویزیون سامسونگ کاملا متغيير بوده و بر اساس همين موضوع معمولا پس از آنکه تکنسين نمايندگي تلویزیون سامسونگ به محل مورد نظر شما مي آيد و بررسي هاي لازم به جهت تلویزیون سامسونگ را انجام مي دهد قيمت نهايي را اعلام مي نمايد.

علاوه بر اين موضوع نوع قطعه اي که براي آن مشکل ايجاد آمده و سبب اين موضوع شده است که شما نياز به تلویزیون سامسونگ داشته باشيد کاملا بر روي هزينه تلویزیون سامسونگ تاثير گذار خواهد بود.

در رابطه با هزينه تلویزیون سامسونگ بايد بگوييم که اگر تصور ميکنيد که مي توانيد خودتان تلویزیون سامسونگ را انجام بدهيدتا جا ممکن اين ريسک را نکنيد. در واقع گاهي صرفه جويي در هزينه تلویزیون سامسونگ سبب هزينه هاي بيشتري براي شما خواهد شد به همين دليل شما بايد به جهت تعمير بانمايندگي تلویزیون سامسونگ تماس حاصل نماييد.

تعمير تلویزیون سامسونگ در تهران

 

سامسونگ سرویس مرکز تخصصي تلویزیون سامسونگ در سراسر تهران نمايندگی هاي را ايجاد کرد است تا تمامي کاربران جارو برقی سامسونگ جهت تعمير تلویزیون سامسونگ در تهران به راحتی به تعمیرکار متخصص دست یابی داشته باشند و با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما پسپارند.

نمايندگی تعمير تلویزیون سامسونگ  سعي کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ايجاد کند تا همشهريان گرامی در سريعترين زمان ممکن به تعميرکاران تلویزیون سامسونگ دسترسي داشته باشند و فقط با يک تماس در کمترين زمان ممکن تکنسين تعمير تلویزیون سامسونگ در محل شما حضور پيدا کرده و مشکل تلویزیون شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران براي تعمير تلویزیون سامسونگ بايد تلویزیون را با خود حمل مي کرديد تا يک تعميرگاه مناسب جهت تعمير تلویزیون سامسونگ پيدا مي کرديد تا دستگاه شما را تعمير کند. در برخي مواقع مشکل تعميرات تلویزیون سامسونگ با اين مرحله تمام نمي شد و بعد از پيدا کردن تعميرگاه تلویزیون سامسونگ ممکن بود قطعه مورد نياز در اين تعميرگاه موجود نباشد و تا پيدا کردن قطعه بايد منتظر مي مانديد.

خوشبختانه امروزه سامسونگ سرويس با داشتن نمايندگي هاي متعدد در سرتا سر تهران اين شرايط را ايجاد کرده که شما با تماس با ال جي سرويس تعميرات تلویزیون در محل انجام شود و نيازي نيست که براي تعميرات تلویزیون سامسونگ خود دستگاه را از منزل خارج کنيد و دنبال نمايندگي تعمير تلویزیون سامسونگ بگرديد.

سامسونگ سرويس با داشتن چندين نمايندگی در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران اين شرايط را به وجود آورده که تعميرات و سرويس لوازم خانگي شما به سرعت انجام شود. شما مي توانيد براي سرويس هاي دوره اي تلویزیون خود با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگريد و در خواست سرويس دوره ای کنيد تا از خرابی تلویزیون شما جلوگيري شود. سرويس های دوره ای شامل روغن کاری بلبرينگ ها و تعویض فیلترها و جرم گیری دستگاه می باشد .

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *