تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

بک لایت به معنی نور پس زمینه می باشد. بک لایت برای روشن کردن صفحه ال سی دی استفاده می شود. به این صورت که لامپ های ال ای دی به صورت سری و موازی کنار هم قرار می گیرند و روشنایی صفحه ال ای دی را تامیین می کنند. نور بک لایت توسط مین برد کنترل می شود که در زمینه های روشن و تیره کم و زیاد می شود. یک موضوع بسیار مهم در تعویض بک لایت، جنس بک لایت می باشد.

جنس بک لایت باید از نوع درجه یک باشد در غیر این صورت شفافیت تصویر کم می شود. در حین تعویض بک لایت باید تمام نکات اصولی رعایت شود. در غیر این صورت ممکن است که صفحه تصویر خراب شود. یک عیب شایع که توسط تعمیرکاران مبتدی اتفاق می افتد بعد از تعویض بک لایت ایجاد لکه در تصویر می باشد. بهتر است برای تعمیر یا تعویض بک لایت تلویزیون خود با شرکت های متخصص و معتبر تماس بگیرید.

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در محل

تعمیر بک لایت در محل نیاز به تکنسین های متخصص و با تجربه دارد. سیما سرویس مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی با بهره گرفتن از مهندسان متخصص آمادگی دارد تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی را در منزل و محل شما برعهده بگیرد. تکنسین های سیما سرویس هر ساله دوره های لازم برای تعمیر بک لایت تلویزیون جدید را می بینند. شما عزیزان می توانید تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید. تعمیر بک لایت باید با قطعات اصلی و فابریک مدل تلویزیون شما انجام شود. در غیر این صورت تلویزیون در زمان کوتاه خراب می شود. بک لایت های متفرقه باعث لک افتادن در تصویر می شوند. در صورتی که بک لایت به درستی تعویض نشود و استاندارد های لازم رعایت نشود کیفیت تصویر پایین می آید.

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در منزل و محل یک خدمت تخصصی است. که  شما مشتریان گرامی می توانید درخواست تعمیر بک لایت در محل را از طریق شماره های سیما سرویس و یا فرم تماس با ما انجام دهید. بعد درخواست شما تکنسین های متخصص تعمیر تلویزیون ال جی به همراه قطعات مورد نیاز به محل اعزام می شوند و در کمترین زمان ممکن مشکل تلویزیون شما را برطرف می کنند.

تکنسین های سیما سرویس هر ساله دوره های تخصصی تعمیر بک لایت را می بینند. و این امر باعث شده تا با تازه ترین تلویزیون های موجود در بازار آشنا باشند. تعمیر بک لایت با شش ماه ضمانت انجام می شود. ضمانت نامه بصورت کتبی به شما ارائه می شود.