نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر

 

سیما سرویس مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر با چندین دهه تجربه در زمینه تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون شما را در شهر اسلامشهر بر عهده بگیرد. متخصصان سیما سرویس تمامی قطعات مورد نیاز را برای تعمیر تلویزیون در منزل به همراه خود می آورند. امروزه تلویزیون یکی از لوازم پرمصرف در هر خانه ای می باشد و کمتر خانه ای را پیدا خواهید کرد که در آن تلویزیون وجود نداشته باشد. تلویزیون های جدید به دلیل ظرافت طراحی و زیبایی بسیار حساس بوده و با استفاده نادرست می توانند به سرعت دچار مشکل شوند که باید به سرعت اقدام به تعمیر تلویزیون کرد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر، تمام خدمات نصب و راه اندازی تلویزیون، تعمیر و تعویض قطعات را عهده دار بوده و قادر است تمام نیاز مشتریان محترم را برآورده سازد. مشتریان محترم می توانند برای دسترسی سریع تر به نمایندگی های این شرکت در سطح شهر مراجعه نموده و یا با تماس با کارشناسان این مجموعه و دریافت مشاوره، کارشناس متخصص به منزل و یا محل کار شما اعزام شود تا بدون نگرانی از صدمات انتقال، تلویزیون شما در منزل تعمیر شود.

متخصص در تعمیر انواع مدل تلویزیون سامسونگ

 

 

از جمله مدل های که به صورت تخصصی در این مرکز تعمیر می شوند می توان به مدل های هوشمند ، 4k ، 3d و غیره اشاره کرد. همچنین این مرکز می تواند به تمام مناطق تهران و شهرستان های استان تهران کارشناس متخصص اعزام کند.
شرکت تعمیرات سیما سرویس دارای شعب مختلف در سطح شهر تهران می باشد که یکی از تخصصی ترین واحد های این شرکت مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در اسلامشهر است. تمام کارشناسان این مجموعه ی بزرگ دارای مجوز رسمی تعمیر لوازم صوتی و تصویری می باشند.
یکی از عوامل پیشرفت در زمینه تعمیر تخصصی تلویزیون، به روز بودن دانش و اطلاعات می باشد که در این شرکت به منظور کسب دانش جدید ترین تکنولوژی تلویزیون های هوشمند و دیجیتال همه ساله دوره های متعددی برای تکنسین ها برگزار می شود.
مرکز تعمیرات تلویزیون با تمام نمایندگی های توزیع و پخش تلویزیون و شرکت های تامین قطعات الکترونیکی تلویزیون و مانیتور اعلام همکاری می کند و آماده عقد قرارداد همکاری در زمینه تخصصی تعمیرات تلویزیون می باشد.

تخصصی ترین مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر

تعمیر تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر

تلویزیون های سامسونگ در صدر بازار تلویزیون های ایران و جهان قرار دارند. کیفیت تصویر که هر ساله با رشد فناوری و تکنولوژی تکامل می یابد یکی از اهداف این شرکت جهت توسعه تلویزیون های خود می باشد. به همین علت اکثر انتخاب مشتریان برای خرید تلویزیون از این شرکت ها می باشد.
با افزایش تقاضا برای کیفیت هر چه بهتر تصویر، شرکت ها چندین حالت از پیش تعیین شده کیفیت برای همه نوع سلیقه مصرف کننده را در تلویزیون های خود تعبیه کرده است تا مشتریان بدون توجه به شرایط، کیفیت بهینه تصویر را تجربه کنند.
برای ایجاد حالت های بهینه در شرایط و محیط های مختلف بیشتر افراد برای تنظیم تلویزیون خود از خدمات کالیبراسیون استفاده می کنند و یا از اینترنت برای یافتن تنظیمات بهینه بر اساس نیاز های خود کمک می گیرند.

از جمله حالاتی که در تلویزیون های هوشمند بیشتر مورد استفاده و توجه قرار می گیرند می توان به حالت پویا، استاندارد، طبیعی و فیلم اشاره کرد. که مصرف کنندگان می توانند بر حسب نیاز خود تلویزیون را در این حالات قرار داده و بهترین استفاده را از آن ببرند.
شرکت ها علیرغم داشتن توان تولید زیاد به منظور افزایش مصرف کنندگان می کوشد که تولید حداکثری قیمت را پایین آورده، همین امر سبب شده است تا در هر مدلی به نحوی کیفیت قطعات استفاده شده کاهش یابد که موجب نارضایتی برخی کاربران شده است.
کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر با داشتن اطلاعات و دانش کافی در مورد تلویزیون ها تخصص لازم را کسب نموده و آماده کمک به مشتریان محترم می باشند تا عیوب دستگاه تلویزیون شما را برطرف نمایند.

شعب نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اسلامشهر

 

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات تعمیر در کشور است که بزرگترین وظیفه بر عهده آن خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد.
بسیاری از افراد نگران صدمه دیدن تلویزیون های خود به دست نیروی کم تجربه هستند. مرکز تعمیرات اسلامشهر با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه تعمیر و سرویس تلویزیون های هوشمند و دیجیتال این اطمینان خاطر را به شما می دهد که با تکنسین های با تجربه همکاری نموده تا با خیال راحت تلویزیون های خود را به این مرکز بسپارید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل اسلامشهر

شما می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و در نزدیک ترین مرکز تعمیر تلویزیون بهترین کیفیت خدمات و بالا ترین تخصص را جستجو نمایید. این افتخار بزرگی است که در این مرکز تلاش شده است با پیشرفته ترین و مدرن ترین امکانات کیفیت مطلوب خدمت رسانی شود.
تمامی خدمات تعمیر تلویزیون را می توان در منزل مشتریان گرامی نیز ارائه کرد، تا در جهت رفاه حال مشتریان قدمی برداشته تا بتوانیم به همه ی افراد با هر شرایطی جهت رفع عیب دستگاه خدمت رسانی کنیم.
شما می توانید با تماس با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز و اطلاع از بروز مشکل در تلویزیون خود نیروی تکنسین در منزل درخواست کنید. نیروی تکنسین در اسرع وقت اعزام شده و با حضور و تشخیص او در منزل ایرادات دستگاه شما برطرف شده و دیگر نیازی به جابجایی و انتقال دستگاه نبوده و خطرات ناشی از انتقال نیز حذف می شود.
سعی بر آن شده است تا حداقل مقدور بتوان تعمیر تلویزیون را در منزل انجام داد تا مشکل در محل برطرف شده تا در وقت شما عزیزان صرفه جویی شود. اما اگر این امکان وجود نداشته باشد متخصصین ما دستگاه تلویزیون شما را به مرکز تعمیرات منتقل کرده و در حداقل زمان تلویزیون را تعمیر می کنند.

خدمات قابل انجام در نمایندگی تلویزیون اسلامشهر

شرکت تعمیرات تلویزیون سیما سرویس بر این باور است که در همه حال باید به رفاه حال مشتری کوشید. به همین علت خدمات تعمیر در منزل را پشتیبانی می کند و ضمانت می کند که تمامی افرادی که اعزام می کند بدون سابقه و بیماری خاص هستند و مورد تایید این شرکت بوده و مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد شد.
شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مرکز تماس گرفته و پس از مشاوره با کارشناسان، در صورت نیاز به تعمیر و بازبینی تکنسین متخصص به منزل شما اعزام خواهد شد تا با تعمیر تلویزیون شما در منزل نیازی به جا به جایی دستگاه نبوده و خطر احتمالی نیز کاهش می یابد

خدماتی که این مرکز تعمیر ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشد که جهت آشنایی شما عزیزان در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • تعمیر مین برد و برد پاور تلویزیون
  • تعمیر فلت و پنل تلویزیون
  • تعمیر بک لایت تلویزیون
  • تعمیر برد تغذیه تلویزیون
  • تنظیم نرم افزاری تلویزیون
  • نصب و سرویس تلویزیون
  • تعمیر اسپیکر و بلندگو تلویزیون
  • تعمیر کنترل عددی و لمسی
  • تعمیر تلویزیون های قدیمی
تعمیر مین برد تلویزیون در اسلامشهر

تعمیر مین برد تلویزیون 

پردازش تصاویر و مدیریت قطعات از وظایف اصلی مین برد می باشد. کوچکترین اختلال در عملکرد قطعات اصلی موجب می شود تا تلویزیون دچار مشکل شده و روشن نشود. پس اگر چراغ پاور روشن بود یعنی برق در پاور در جریان است ولی بعد از روشن کردن تلویزیون، هیچ عکس العملی وجود نداشت به احتمال زیاد مین برد عامل اصلی روشن نشدن تلویزیون است.
البته مین برد می تواند یکی از هزاران علت روشن نشدن تلویزیون باشد، اگر متخصصان تشخیص دهند که مشکل از مین برد تلویزیون شما می باشد بایستی اقدام به تعمیر آن نمایید. تعمیر مین برد تلویزیون به تجهیزات بسیار تخصصی نیاز دارد که در مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در اسلامشهر بهترین خدمات ارائه می شود.
در بسیاری مواقع مین برد قابل تعمیر نمی باشد و فقط باید تعویض گردد. از آنجا که مین برد را به صورت تکی به شما عرضه نمی کنند تا شما خود مراجعه کرده و خریداری نمایید، ما با جمع آوری انواع مدل های مین برد در صدد پاسخگویی به رفع نیاز شما عزیزان برآمدیم.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر 

در نمایندگی اسلامشهر تعمیر پنل تلویزیون نیز انجام می پذیرد. بدین صورت که با تماس شما با نمایندگی تعمیرات تلویزیون و درخواست تست و بازبینی دستگاه شما در منزل در اسرع وقت نسبت به اعزام کارشناس مجرب به منزل شما اقدام می کنند.
پس از اعزام و بازدید تلویزیون شما توسط کارشناس، عیوب تلویزیون مشخص شده و کارشناس ما اطلاعات لازم جهت رفع عیوب را به شما می دهد تا در صورت رضایت شما تلویزیون را به واحد تعمیرات منتقل کنند تا نسبت به رفع عیوب دستگاه اقدام شود.
احتمال خرابی خودکار پنل بسیار پایین بوده و پنل بیشتر بر اثر ضربه و یا آبخوردگی دار آسیب می شود. اگر بر اثر ضربه پنل شکسته باشد، نمی توان آن را تعمیر کرد و ناچار به تعویض آن هستیم. تعمیر پنل فقط با دستگاه بندینگ و یا تعویض فلت صورت می گیرد و تعویض پنل هم به صرفه نمی باشد.
قیمت پنل تقریبا با قیمت تلویزیون نو برابری می کند. پس اگر با شکستگی پنل رو به رو شدید بهتر است به فکر یک تلویزیون جدید و نو باشید چرا که خرید یک تلویزیون نو به صرفه تر و معقول تر است.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر
تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر

بک لایت تلویزیون همان لامپ های ال ای دی در سینی پشت صفحه نمایشگر تلویزیون می باشند که از پر مصرف ترین اجزای استفاده شده در تلویزیون است. تنوع نوع و شکل بک لایت ها در هر مدل از انواع برند ها بسیار گوناگون و متفاوت است.
به قدری تنوع بک لایت ها بالا بوده که در مدل های مختلف از بک لایت های متفاوت استفاده شده و نمی توان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص آن سری استفاده نمود. تعمیر بک لایت نیازمند تخصص و مهارت بالا است زیرا در صورت نبود مهارت و تجربه کافی پنل تلویزیون شما آسیب خواهد دید و موجب شکستگی پنل خواهد شد.
عموما نشان ندادن تصویر در تلویزیون از بزرگترین مشکلات خرابی بک لایت ها می باشد. به راحتی می توانید با بررسی نور صفحه نمایش تلویزیون متوجه شوید که آیا مشکل از بک لایت ها بوده یا قسمت های دیگر تلویزیون آسیب دیده است.
اگر قسمتی از صفحه نمایش تلویزیون تیره باشد و یا تصویری نشان ندهد ولی صدا داشته باشد، می توان با کمک یک چراغ قوه و یا فلش گوشی به صفحه نمایش نور تابانده و بررسی کنید که تصویر وجود دارد و فقط تاریک است.
چون تلویزیون های جدید از تکنولوژی بالایی برخوردارند بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا تلویزیون شما را تعمیر نماید و خود دست به کار نشوید. توصیه می شود به یک مرکز تعمیر دارای مجوز مراجعه کنید چرا که تعمیرگاه های غیر مجاز آسیب بیشتری به دستگاه شما وارد خواهند کرد.

تعمیر فلت تلویزیون 

فلت پنل یک کابل ارتباطی است که وسط آن یک قطعه آی سی پردازشگر وجود داشته و ورودی آن اطلاعات تصویر از برد آدرس و خروجی آن اطلاعات تصویر پردازش شده برای خطوط مختلف تصویر است. اتصال فلت ها بصورت باندینگ است و معمولا به علت آب خوردگی و نفوذ آب به داخل بخش پنل و فلت ها دچار مشکل می شوند و به اصطلاح سولفاته می شوند.
سوختن فلت ها باعث قطع تصویر در پنل می شود و تنها دستگاهی که می تواند فلت ها را تعویض نماید، دستگاه بندینگ یا تعویض فلت نام دارد. فلت ها را نمی توان با دست تعویض کرد و فقط با دستگاه تعویض فلت یا بندینگ می توان اقدام به تعویض فلت ها نمود.
در انبار شرکت سیما سرویس انواع فلت ها در گستره ی وسیعی از مدل ها جهت رفع نیاز مشتریان عزیز موجود می باشد. با اینکه مدل های فلت ها بسیار متنوع است، باید در هنگام تعویض دقیقا همان فلت و خط کشی استفاده شود در غیر اینصورت باعث آسیب جدی به پنل خواهد شد.
شما می توانید با کشیدن تلویزیون از برق بلافاصله پس از آبخوردگی از بروز آسیب جدی به تلویزیون جلوگیری کرده و شدت آسیب دیدن فلت ها بسیار کاهش خواهد یافت.

تعمیر فلت تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر

پشتیبانی انواع مدل های تلویزیون در نمایندگی تعمیرات در اسلامشهر

 

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در اسلامشهر اکثر برند های مختلف و مدل های مختلف تلویزیون های داخل بازار ایران را پشتیبانی می کند به خصوص تلویزیون های که دارای مدل های متنوعی می باشد. در صورت موجود بودن قطعات یدکی ضروری در بازار الکترونیک این مرکز متعهد به تعمیر انواع تلویزیون می باشد.
برای متخصصین مجرب ما تفاوتی ندارد که دستگاه شما شامل گارانتی بوده و یا بدون گارانتی می باشد و می توانند تمام مدل ها را تعمیر نموده و با بالا ترین کیفیت تعمیرات، تلویزیون شما را تحویل دهند. تنها تفاوت تلویزیون های بدون گارانتی در نحوه انتقال و جا به جایی آنها می باشد که ریسک شکستگی و آبخوردگی پنل ها بالا بوده و احتمال خرابی آنها بیشتر است.

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات تلویزیون در اسلامشهر

تلویزیون یک دستگاه بسیار ظریف و حساس می باشد که با کمی اختلال در جریان نیروی برق ورودی به دستگاه یا استفاده نادرست باعث بروز مشکلاتی در تلویزیون خواهد شد. همین مشکلات و اختلالات می توانند دستگاه شما را از کار اصلی خود باز دارند.
اگر تلویزیون خود را از مکان های معتبر و با گارانتی تهیه کرده باشید نگرانی از بابت خرابی تلویزیون خود نخواهید داشت. چرا که نمایندگی تعمیرات خود را ملزم به ارائه خدمات پس از فروش می داند که وظیفه تعمیر و برطرف نمودن همه مشکلات و ایرادات به وجود آمده را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت را دارا می باشد.
اگر گارانتی تلویزیون شما به اتمام رسیده و نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروشآن ها را قبول نمی کنند، نگران نباشید. مراکز تعمیرات معتبر از جمله نمایندگی تعمیر تلویزیون اسلامشهر هستند که آماده ارائه خدمات پس از فروش با قیمت و کیفیت مناسب به مشتریان محترم می باشد.
نمایندگی تعمیرات تلویزیون تمامی خدمات پس از فروش تلویزیون ها را عهده دار بوده و به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با کارشناسان مشاور ما در هر ساعت تماس حاصل نموده و نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایید.
درگاه های ارتباطی با مشاوران ما به صورت آنلاین و تلفنی می باشد. با تماس با ما و تکمیل فرم درخواست تعمیر و پرسش و پاسخ، تکنسین های ما در اسرع وقت به منزل شما مراجعه نموده و پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. پیشاپیش از صبوری و همکاری شما کمال تشکر را داریم.

ضمانت نامه کتبی تعمیرات تلویزیون

 

احتمالا هیچ کسی را نمی توانید بیابید که بگوید من در طول تعمیرات خود دچار خطا نشده ام. پس در صنعت تعمیرات همیشه احتمال خطا وجود دارد. اما هر چه مهارت و تجربه انسان بالا می رود، احتمال خطا کاهش می یابد. تعمیرات بدون ضمانت ارزش ندارد زیرا هر تعمیری ممکن است دچار خرابی مجدد شود.
پس ضمانت دادن به مشتری سبب جلب اعتماد و اطمینان خاطر مشتری می شود. در مرکز تعمیر تلویزیون در اسلامشهر با وجود مهارت و تجربه بالا و استفاده از قطعات اورجینال شرکتی جهت رضایت مشتریان محترم همراه با دستگاه تلویزیون خود یک ضمانت نامه کتبی تحویل داده می شود.
در این ضمانت نامه قید می شود که در صورت بروز مشکل در مدت زمان معین بدون دریافت هزینه ای جهت رفع عیوب دستگاه اقدام خواهد شد و اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، بدون دریافت هزینه دستمزد فقط هزینه ی قطعه گرفته خواهد شد.
شما می توانید به مجموعه نمایندگی تعمیر اسلامشهر اطمینان نموده چرا که در کنار تخصص و تجربه بالا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در کنار ضمانت نامه تعمیر معتبر ارائه می دهند.

رایج ترین سوالاتی که شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

تعمیر هنگ کردن تلویزیون در اسلامشهر
  • هنگ کردن تلویزیون و خاموش شدن آن

    هنگ کردن تلویزیون ها در اکثر مواقع مربوط به مین برد ها می باشد. خرابی این قطعه باعث اختلال در عملکرد دستگاه می گردد. مین برد تلویزیون ها قابل تعمیر بوده و به راحتی در منزل انجام می پذیرد و بهتر است هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید.

  • خاموش شدن خود به خودی تلویزیون

عمدتا به دلیل نوسان جریان برق برد پاور خراب می شود و چون تلویزیون های جدید با ولتاژ برق پایین کار می کنند، احتمال خرابی مین برد نیز بسیار بالا است. پس باید بررسی نمود تا مشکل دقیق شناسایی شود.
در بیشتر موارد خرابی دستگاه های ورودی متصل به تلویزیون باعث خرابی مین برد شده و باعث سوختگی سی پی یو تلویزیون می شود. این تعمیر نیز در منزل به راحتی انجام شده پس هر چه سریعتر اقدام نمایید تا دستگاه بیشتر دچار آسیب نشود.

تعمیر خاموش شدن خود به خودی تلویزیون در اسلامشهر
تعمیر کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون در اسلامشهر
  • کم نور شدن صفحه نمایش

هنگام تماشای تلویزیون به قدری نور صفحه نمایش کم می شود که قادر به تماشای تلویزیون نیستید. در وهله اول تنظیمات تلویزیون را چک کنید تا تنظیمات به هم نریخته باشد. اگر مشکل از تنظیمات نبود، امکان دارد که فسفر به کار رفته در پلاسمای تلویزیون دچار کاهش کیفیت شده باشد.
در صورت بروز چنین شرایطی توصیه می شود به مراکز خدمات تعمیر تلویزیون مراجعه نمایید و از متخصص با تجربه کمک بگیرید تا قبل از تشدید این مشکل رفع شود.

  • پاک شدن کانال های تلویزیون

علت اصلی پاک شدن کانال های تلویزیون می تواند سوختن آی سی حافظه مین برد تلویزیون باشد. این قطعه باید سریعا تعویض گردد در غیر این صورت موجب خرابی مین برد تلویزیون خواهد شد.

تعمیر پاک شدن کانال های تلویزیون در اسلامشهر
تعمیر hdmi تلویزیون در اسلامشهر
  • در حالت HDMI تصویری نمایش داده نمی شود

در ابتدا باید از نحوه اتصالات دستگاه مطمئن شوید که به درستی متصل شدند سپس نرم افزار دستگاه را ریست نمایید. در صورت برطرف نشدن مشکل می توانید از کارشناسان مرکز خدمات تعمیر مشاوره لازم را دریافت نمایید.
بهتر است از کابل های مرغوب و با کیفیت استفاده نمایید چون کابل های نامرغوب باعث خاموشی ناگهانی و قطع تصویر می شود و به مرور زمان به دستگاه شما آسیب جدی وارد می کند.

  • دیر روشن شدن تلویزیون

علت اصلی این مشکل می تواند خرابی برد پاور تلویزیون باشد. در اغلب مواقع خازن های برد پاور موجب دیر روشن شدن تلویزیون می شود. از این رو جهت بررسی و تشخیص دقیق این مشکل با کارشناسان با تجربه مشورت نمایید.

تعمیر دیر روشن شدن تلویزیون در اسلامشهر
تعمیر بهم ریختگی تصویر تلویزیون در اسلامشهر
  • به هم ریختگی رنگ در صفحه نمایش

به هم ریختگی رنگ رابطه مستقیمی با عملکرد پنل تلویزیون دارد. اختلال رنگ در تلویزیون نتیجه ی وارد شدن ضربه به پنل است. خرابی پنل اشکال گوناگونی دارد ازجمله ظاهر شدن خط های افقی به دلیل مجاورت گرما یا استفاده بیش از اندازه از تلویزیون باشد.
بروز خطوط عمودی نشان دهنده این است که پنل ضربه خورده و یا فلت های انتقال دهنده تصویر دچار مشکل شده اند که در هر دو صورت نیازمند است پنل تلویزیون شما تعویض گردد.

  • قرمز شدن رنگ صفحه نمایش

قرمز شدن رنگ صفحه نمایش به این دلیل است که یک یا چندین پیکسل همیشه روشن است. ترانزیستور ها جریان برق پیکسل ها را کنترل می کنند. گاهی اوقات ترانزیستور هیچ جریان برقی دریافت نمی کنند به همین علت اجازه می دهند نور از لایه های RGB عبور کند و رنگ پیکسل را به رنگ همیشگی خود یعنی قرمز نشان دهند.

تعمیر قرمز شدن صفحه نمایش تلویزیون در اسلامشهر

درخواست آنلاین تعمیر تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر

شما می توانید با تماس با کارشناسان ما و یا بصورت آنلاین با استفاده از درگاه های ارتباطی اقدام به درخواست آنلاین تعمیر تلویزیون خود نمایید.

پس از تماس مشاوران با شما، سوالاتی درباره نام و مدل تلویزیون و مشکل به وجود آمده می پرسند و درخواست شما را به تکنسین مربوطه اطلاع می دهند. سپس تکنسین متخصص با توجه به مشکلی که برای شما به وجود آمده، قطعات الکترونیکی که احتمال وجود خرابی در آن است را برداشته و به محل تعمیر اعزام می شود.
تکنسین اعزام شده تلویزیون شما را بررسی نموده و سپس در مورد خرابی تلویزیون و نحوه تعمیر آن به شما اطلاع خواهند داد و پس از اینکه قبول کردید که تلویزیون شما را تعمیر کنند، به رفع ایرادات خواهند پرداخت.
شما می توانید با خیال راحت تلویزیون خود را به دست تکنسین ماهر ما بسپارید چرا که با تجربه و دانش بالا در کمترین زمان ممکن و با مرغوب ترین قطعات تلویزیون شما را تعمیر میکنند و اگر شرایط به گونه ای باشد که نتوان در منزل تلویزیون را تعمیر نمود، تکنسین ما دستگاه شما را به واحد تعمیرات منتقل نموده و پس از تعمیر به شما بازگردانده می شود.
تمامی قطعات استفاده شده در این مرکز اصل بوده و دارای ضمانت نامه می باشد. پس از تعمیر تلویزیون تکنسین های ما آن را به خوبی تست نموده تا ایرادات آن به خوبی رفع شده باشد و در صورت نبود مشکلی به همراه ضمانت تعمیرات به مدت چند روز، تلویزیون شما تحویل داده می شود.
اگر در مدت ضمانت تعمیرات، تلویزیون شما دچار مشکل شود با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون در اسلامشهر بدون پرداخت هزینه مشکل تلویزیون شما رفع خواهد شد. پس ضروری است که این ضمانت نامه تعمیرات را تا پایان زمان ضمانت نزد خود نگهداری کنید.

 

لینک های مفید:

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون ، چرا تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود