تعمیر تلویزیون آب خورده

آب خوردگی تلویزیون یکی از مشکلاتی است که ممکن است هر یک از کاربران با استفاده از هر برند تلویزیون شاهد آن باشند . منظور از آب خوردگی تلویزیون تنها به معنی ریخته شدن مقدار زیاد آب روی تلویزیون نمی باشد بلکه اسپری کردن روی صفحه تلویزیون و یا حتی دستمال خیس کشیدن به صفحه هم به تلویزیون آسیب می رساند و تلویزیون را دچار مشکل میکند .اما این مسئله یک اتفاق شایع در بین مشکلات تلویزیون میباشد زیرا خیلی از کاربران از اینکه ریخته شدن حتی چند قطره مایع میتواند دستگاه را دچار مشکل کند اطلاع ندارند .

نکته مهم در تعمیر تلویزیون های آب خورده این است که باید خیلی سریع برای رفع مشکل اقدام کرد چرا که اگر تعمیر این مشکل را به تاخیر بی افتد تعمیر آن با هزینه زیادی انجام میشود .

متخصصین ما این مژده را به شما عزیزان میدهند که تلویزیون آب خورده درست میشود به شرط آن که در سریع ترین زمان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

تعمیر تلویزیون آب خورده

 اقداماتی که برای تعمیر تلویزیون آب خورده باید انجام داد :

۱) تلویزیون آب خورده را از برق بکشید .

اولین قدم و اقدام برای تعمیر آب خوردگی تلویزیون این است که تلویزیون را از برق بکشیم . ای کار باعث می شود تا خسارت وارد شده به تلویزیون کمتر شود وگرنه اگر تلویزیون را از برق نکشیم پس از آب خوردگی خسارت وارد شده دو چندان میشود و حتی گاهی امکان تعمیر دیگر وجود ندارد . علاوه بر این موضوع باید محل قرار گرفتن تلویزیون را تغییر بدهیم چرا که ممکن است محلی که تلویزیون در آن قرار داشته مرطوب بوده باشد و باعث شود این رطوبت به داخل تلویزیون راه پیدا کند .

۲) قسمت هایی از تلویزیون که خیس شده را خشک نمایید .

دومین اقدامی که برای تلویزیون آب خورده باید انجام دهیم خشک کردن تمامی قسمت های تلویزیون می باشد . مهمترین بخشی که باید اول خشک شود بخش پریز و پنل پشتی دستگاه می باشد .
باید دقت کرد که به هیچ وجه برای خشک کردن تلویزیون از سشوار با باد گرم استفاده نکنید . زیرا باد گرم باعث خرابی قطعات تلویزیون میشود . پس تنها کافیست از یک دستمال ضد خش استفاده نمایید . 

۳) در تعمیر تلویزیون آب خورده صبور باشید .

گاها" دیده شده برخی از مشتریان بعد از طی کردن دو مرحله قبل به سرعت اقدام به روشن کردن تلویزیون میکنند و این امر باعث میشود پنل تلویزیون آسیب ببیند . پیشنهاد ما به شما این است که حداقل تا دو روز تلویزیون را روشن نکنید .
حال برای آنکه نتیجه ی بهتری بگیرید قسمت های پشتی تلویزیون را که قابل باز شدن هستند را باز کنید تا با گردش هوا عمل خشک شدن بهتر انجام شود .
حالا اگر تمامی مراحل بالا را انجام دادید وای نتیجه ای حاصل نشد نگران نباشید شما می توانید این مشکل را به تکنسین های مجرب و دوره دیده ما بسپارید . مجموعه ی ما با جدیدترین و بروزترین تکنولوژی ها آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .

تعمیر ال ای دی آب خورده

تعمیر ال ای دی آب خورده

آب خوردگی در تلویزیون های LED یکی دیگر از مشکلاتی است که برای کاربران این دستگاه پیش می آید . بهتر است شما پس از اینکه تلویزیون دچار مشکل شد . اقدامات پیشگیرانه ای که در ابتدا توضیح دادیم را انجام دهید تا از افزایش هزینه تا حدی جلوگیری کنید . البته انجام این اقدامات علاوه بر کاهش هزینه درصد موفقیت در تعمیر را نیز افزایش میدهد .

پس توصیه ما به شما این است که پس ار آب خوردگی LED خود حتما با مرکز تعمیرات تماس بگیرید تا هر چه زودتر متخصصین برای تعمیر آن اقدام کنند .

پیشنهاد ما به شما این است که اگر در دستان خود و یا سایر اعضا خانواده آب و یا مایعات وجود دارد به نزدیکی تلویزیون نروید . معمولا آب خوردگی ال ای دی بیشتر توسط کودکان اتفاق می افتد زیرا علاقه زیادی به تلویزیون دارند وبه سمت آن میروند پس باید سعی بر این باشد که کودکان را دور از تلویزیون نگه داریم .

تعمیر تلویزیون ال سی دی آب خورده

تعمیرات ال سی دی آب خورده

به خاطر ساختار LCD ها حجم آب رفتن در این دستگاه ها بیشتر است پس صدمه ی بیشتری به دستگاه وارد میکند . خیلی از کاربران این دستگاه به دنبال اطلاع از هزینه تعمیر تلویزیون آب خورده خود می باشند ، اما به طور دقیق نمی توان هزینه ای را برای این مشکل در نظر گرفت ؛ زیرا هرچه آب خوردگی پنل بیشتر باشد هزینه تعمیر آن نیز بیشتر است .

طبق توضیحاتی که در بالا به آن پرداختیم باید نهایت دقت را در نگهداری تلویزیون های خود داشته باشید زیرا در صورتی که آب به تلویزیون نفوذ پیدا کند برای تعمیر آن باید هزینه ی زیادی را پرداخت کنید . اما اگر به نکاتی که گفته شد دقت کنید میتوانید چندین سال از آن به بهترین شکل استفاده نمایید .

منظور از آب خوردگی پنل تلویزیون چیست؟

منظور از آب خوردگی یعنی ورود رطوبت به داخل دستگاه می باشد. مشکلاتی از جمله شرجی بودن هوا ، نفوذ مایعات در هنگام تمیز کردن صفحه ، خروج هوای مرطوب و ریخته شدن آب روی تلویزیون که امکان سولفاته شدن دستگاه را بالا می برد.

در صورت آب خوردگی تنها باید تلویزیون را خاموش کرد و اگر خاموش بود باید به همان حالت رها کرده ، زیرا پنل تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی به شدت به رطوبت حساس و آسیب پذیر میباشد پس روشن کردن تلویزیون باعث می شود خسارت وارد شده دو چندان شود.فقط نکته مهم این است که نباید هرگز از سشوار برای خشک کردن استفاده شود.

آیا تلویزیون آب خورده تعمیر می شود؟

خیلی از کاربران به دنبال این سوال هستند که آیا اصلا تلویزیون آب خورده تعمیر می شود باید گفت در ۷۰% موارد تلویزیون آب خورده درست می شود فقط باید سریعا به مرکز تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید تا هرچه سریعتر دستگاه شما تعمیر شود. یک نکته بسیار مهم این است که تعمیر تلویزیون باید توسط افراد متخصص انجام شود. پس بهتر از باز کردن تلویزیون و دستکاری آن جدا خوداری کنید، در صورت آسیب زدن به پنل تلویزیون احتمال تعمیر آب خوردگی بسیار کم می شود.

آب خوردگی فلت تلویزیون

روش تعمیر تلویزیون آب خورده 

 

در تعمیر تلویزیون های آب خورده تعداد فلت های آب خورده و میزان آب خوردگی فلت ها اهمیت بالایی دارد . گاهی اوقات آب خوردگی فلت ها زیاد میباشد و برای رفع مشکل باید فلت را عوض کرد اما گاهی میزان آب خوردگی کم است و باید فلت را تعمیر کرد .

گاهی این خرابی به داخل فلت انتقال پیدا میکند و باعث سوختن و یا قطع شدن خطوط ارتباطی و ایجاد مشکل برای ای سی پردازنده میشود در این شرایط باید فلت را تعویض کنیم .