مرکز تعمیر تلویزیون تجریش

سیما سرویس مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تجریش مفتخر است با داشتن بیش از 25 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته و دیجیتال توسط کادر تکنسین مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.
وجه تمایز چشمگیر این واحد تخصصی از لحاظ تکنیکی و حرفه ای، تسلط و مهارت بالای کارشناسان به جدید ترین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون در مدل ها و برند های مختلف می باشد. همچنین با بهره گیری از ابزار آنالیز و تست قطعات مدرن و پیشرفته و قیمت مناسب تعمیرات و قطعات تلویزیون یکی دیگر از تفاوت ها و مزایای این واحد می باشد.

ویژگی های تعمیر درمرکز تلویزیون تجریش

گارانتی خدمات

 

سیما سرویس بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

متخصصان با تجربه

 

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین25 سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

مشاوره انلاین و رایگان

 

خدمات قابل ارائه در این مرکز تخصصی مشاوره آنلاین و رایگان، اعزام تکنسین مجرب به همراه قطعات مورد نیاز هر تلویزیون به هر منطقه از تهران و شهرستان های استان تهران در اسرع وقت، ارائه ضمانت نامه کتبی تعمیرات تلویزیون و همچنین پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی تعمیر و فروش برد انواع لوازم خانگی می باشد.

چکیده ای از مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون

 

مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون با هدف خاص و مهارت منحصر به فرد خود می کوشند تا به رفع نیاز مشتریان بپردازند و خدمات با کیفیت و درخور مشتری ارائه دهند. امروزه شرکت های مختلف سازنده تلویزیون انواع مدل ها و برند ها را به بازار عرضه می کنند، در این مراکز سعی بر آن شده است تا اکثر مدل ها و برند ها را پوشش داده تا رضایت خاطر مشتریان محترم را برآورده سازند.

تلویزیون های ال جی سامسونگ سونی

متخصص در تعمیر انواع برند تلویزیون

 

مرکز تعمیرات تلویزیون با داشتن تجربه چندین ساله و همچنین دانش و فناوری به روز در زمینه تعمیر تلویزیون در انواع مدل ها از جمله ال سی دی، ال ای دی و او ال ای دی با وجود مهندسین و کادر مجرب، پذیرای تلویزیون های معیوب شما با هزینه مناسب و کیفیت بالا در محل مورد نظر مشتری با حداقل صرف زمان می باشد.
از جمله برند هایی که در این مرکز به صورت تخصصی به آن ها پرداخته می شود به تلویزیون های ال جی، سامسونگ، سونی و ایکس ویژن اشاره کرد. مشتریان محترم بدون نگرانی از بابت تعمیر مدل تلویزیون خود می توانند به این مرکز تخصصی مراجعه نمایند.
در این مراکز تلاش شده است از نیروی با تجربه و مسلط به دانش به روز تکنولوژی ساخت و تعمیر کمک گرفته شود تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای آنالیز و تحلیل جهت تعمیر تلویزیون در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم باشند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سیما سرویس خدمات قابل ارائه خود را در تمام 22 منطقه شهر تهران و شهرستان های استان تهران از جمله کرج، پردیس، شهریار، ورامین، اسلام شهر، ری، دماوند، فیروز کوه و غیره تکنسین ماهر و متخصص به همراه قطعات مورد نیاز هر دستگاه در اسرع وقت به این شهرستان ها اعزام می کند.
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون از همکاران و نیروی متخصص دارای مجوز رسمی تعمیر و فروش قطعات انواع تلویزیون دعوت به همکاری می نماید. 

 

خدمات ارائه شده تعمیر تلویزیون تجریش

 

به جرات می توان گفت یکی از بهترین مراکز تعمیرات تلویزیون در تجریش نمایندگی تعمیرات تلویزیون سیما سرویس می باشد چرا که این مرکز شامل تمام اقدامات لازم برای تعمیرات انواع تلویزیون در جهت رفع ایرادات و اشکالات تلویزیون می باشد.
از جمله تخصصی ترین مهارت های این مرکز می توان به تعمیر انواع برد و مادربرد، انواع پنل های آبخورده و همچنین انواع بک لایت و غیره اشاره کرد. شما می توانید بدون نیاز به مراجعه به مرکز تعمیرات و تماس و مشاوره با کارشناسان این مرکز از مشاوره آنلاین استفاده کرده و در صورت نیاز کارشناسی به محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد.
برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان محترم مرکز تعمیر تلویزیون خاطرنشان می کند که دستگاه شما را با ضمانت نامه کتبی تحویل داده و تضمین می کند در صورت وجود اشکال در مدت زمان ضمانت، بدون دریافت هیچ وجه پرداختی از سوی مشتری اقدام به رفع مشکل می کند.

خدمات ارایه شده در تعمیر تلویزیون تجریش

واحد تخصصی تعمیرگاه تلویزیون با داشتن بهترین و با کیفیت ترین امکانات تعمیر یکی از بهترین واحد خدمات تعمیرات تلویزیون درتهران می باشد که با وجود تجربه و دانش به روز بهترین خدمات را به ساکنین تجریش ارائه می دهد.
خاطرنشان می کنیم در این واحد تعمیرات تلویزیون انواع مدل های تولیدی شرکت های مختلف اعم از ال سی دی و ال ای دی و غیره انجام می پذیرد. این مجموعه در تلاش است تا شما عزیزان با اطمینان خاطر تلویزیون های معیوب خود را به این مجموعه سپرده و در کوتاه ترین زمان و با ضمانت نامه کتبی انجام تعمیر تحویل بگیرید.

پشتیبانی تعمیر تلویزیون های بدون گارانتی

امروزه عوامل مختلفی از جمله قیمت تلویزیون، مشخصات فنی و دارا بودن گارانتی در انتخاب خرید یک تلویزیون موثر است. تفاوت قیمت تلویزیون های با گارانتی و بدون گارانتی حدود 30 درصد می باشد ولی باید این نکته را هم در نظر بگیرید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست. کیفیت خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی ها می تواند بر این اختلاف قیمت موثر باشد.
شاید عمده ترین دلیل اهمیت گارانتی بهبود کیفیت خدمات پس از فروش باشد. خرید تلویزیون اصل و اورجینال ارتباط تنگاتنگی با کیفیت محصول دارد و یکی از عناصر مهم خرید هوشمندانه تلقی می شود.
اکثر تلویزیون های بدون گارانتی در خارج از کشور مونتاژ شده و از راه قاچاق وارد کشور می شوند بنابراین مواردی چون جا به جایی و حمل و نقل ممکن است به پنل دستگاه فشار وارد کرده و باعث آسیب شدید به تلویزیون شود.
یکی از رایج ترین خرابی هایی که برای تلویزیون های بدون گارانتی پیش می آید خرابی در پنل دستگاه می باشد که هزینه تعمیر بسیار بالایی دارد چون به احتمال زیاد باید پنل آن تعویض گردد که حدود قیمتی برابر با سه چهارم قیمت تلویزیون را دارد که شما برای رفع آن هزینه گزافی را پرداخت خواهید کرد

پشتیبانی قطعات تلویزیون های بدون گارانتی

پشتیبانی از قطعات تلویزیون های بدون گارانتی

امروزه تلویزیون ها علاوه بر ظرافت و زیبایی ظاهری، از پیچیدگی و قطعات بالایی برخوردارند که در صورت خرابی هر یک از این قطعات گارانتی و خدمات پس از فروش ارزش پیدا می کنند. وارد کنندگان لوازم خانگی بدون گارانتی هیچ ضمانتی از بابت خدمات پس از فروش ارائه نمی کنند و قطعات و لوازم یدکی را وارد نمی کنند.
از این رو در صورت خرابی یکی از قطعات تلویزیون بدون گارانتی، آن قطعه به سختی پیدا خواهد شد و اگر پیدا شود بحث اصل بودن و کیفیت آن مطرح است که قیمت بالای آن مقرون به صرفه نخواهد بود.
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در تجریشهیچ گونه محدودیتی در تعمیر تلویزیون های بدون گارانتی نداشته و از تمامی مدل های متنوع محصولات شرکت ها پشتیبانی می کند. می توان گفت که از نظر استفاده از قطعات، کیفیت قطعات استفاده شده تلویزیون های بدون گارانتی و شامل گارانتی تفاوتی با یکدیگر ندارند .
پس با توجه به یکسان بودن قطعات تعبیه شده در تلویزیون ها و همچنین با توجه به انبار قطعات تلویزیون در شرکت می توان گفت هیچ گونه محدودیتی در ارائه خدمات نداشته و با همان کیفیت تلویزیون ها تعمیر خواهند شد. تنها تفاوت تلویزیون بدون گارانتی در این است که این نوع تلویزیون دارای مین برد رسیور دریافت ماهواره می باشند.

رفع ایرادات در محل تعمیر تلویزیون تجریش

 

تعمیرکاران حرفه ای به خوبی از ایرادات تلویزیون با خبر هستند و می توانند آن را برطرف کنند. اما همیشه امکان حمل و نقل تلویزیون و رساندن آن به تعمیر کار وجود ندارد و امکان ضربه و شکستگی در حمل و نقل نیز وجود دارد. که علاوه بر مشکل قبلی، این مشکلات نیز به دستگاه وارد می شود که باعث پرداخت هزینه اضافی می گردد.
در نتیجه بهترین راه حل می تواند رفع ایراد در محل تعمیر عیوب تلویزیون باشد. مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در تجریش دارای سرویس ارائه خدمات در محل می باشد و شما می توانید با بروز کوچکترین خلال یا مشکل در دستگاه تلویزیون خود با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نموده و کارشناسان مرکز با کسب اطلاعات دقیق از مشتریان مانند مدل و مشکل ایجاد شده در دستگاه تکنسین را به محل مورد نظر اعزام می کنند.

تعمیر تلویزیون در منزل در تجریش

 

 

کادر تکنسین متخصص و مجرب مرکز تعمیرات تلویزیون در تجریش با مشاهده ایراد به وجود آمده برای دستگاه و تست آن در حضور خود مشتری، پس از حصول اطمینان از اطلاع مشکل به وجود آمده در دستگاه، ایراد دستگاه را به مشتری شرح داده و پس از کسب رضایت اقدام به رفع عیب خواهند کرد.
در صورتی که امکان تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کار شما عزیزان وجود نداشته باشد، همکاران ما تلویزیون شما را با حداکثر ایمنی و پس از حصول اطمینان به واحد تعمیرات منتقل کرده و پس از تعمیر دستگاه در سریع ترین زمان ممکن به شما اطلاع رسانی خواهند کرد.

تعمیر در منزل در تجریش

نمایندگی تخصصی تعمیرات تلویزیون درتجریش

این مرکز تعمیرات با داشتن سابقه طولانی تعمیرات تخصصی تلویزیون خدماتی از قبیل نصب و راه اندازی سرویس تلویزیون و همچنین مشاوره و آموزش نحوه نگهداری درست لوازم خانگی ارائه می کند. دیگر نگران تمام شدن گارانتی تلویزیون خود نباشید چرا که مرکز تعمیرات تلویزیون در تجریشبا بهترین کیفیت و سریع ترین زمان و مناسب ترین قیمت ممکن تلویزیون شما را تعمیر خواهد کرد.
در این مرکز سعی بر آن است تا اولویت با تعمیر تلویزیون قرار گیرد اما اگر به هر دلیلی مشکل با تعمیر حل نشود به ناچار باید تعویض قطعه صورت گیرد، که در این صورت از قطعات با کیفیت و اصل شرکت ها استفاده شده تا مجددا نیاز به تعمیر دوباره نداشته باشد.
شایع ترین ایراداتی که می تواند برای تلویزیون رخ دهد خراب شدن بک لایت به خصوص در تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی باشد که این بک لایت ها با هم متفاوت هستند. در تلویزیون های ال ای دی هر مدل از برندها و شرکت ها مدل منحصر به فرد و مخصوص خود را استفاده می نماید.

بک لایت چیست؟

بک لایت در تعمیر تلویزیون درتجریش

آیا می دانید بک لایت چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که لامپ هایی که بر روی سینی پشت پنل تلویزیون قرار گرفته اند و وظیفه تامین نور تصویر را بر عهده دارند را بک لایت می گوییم.
علت عدم نمایش تصویر نیز همین لامپ های بک لایت می باشد. به دلیل نداشتن اطلاعات کافی مصرف کنندگان، اکثر افراد با عدم مشاهده تصویر و شنیدن صدای تلویزیون، آن را روشن گذاشته و باعث خرابی بیشتر می شوند که در بعضی مواقع به سبب فشاری که بر اثر ولتاژ اضافه در مدار بوده به ال ای دی ها فشار مضاعفی وارد می شود و باعث آتش سوزی لامپ ها شده و خرابی فراتر رفته و منجر به انفجار خواهد شد.
پس لازم است در صورت عدم مشاهده تصویر و شنیدن صدای تلویزیون دستگاه را روشن نمایید و با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید تا با مشاوره آنلاین و رایگان از خدمات ما استفاده نمایید. همواره باید به یاد داشت که نباید از تلویزیون خراب استفاده کرد.
شرکت تخصصی سیما سرویس با خرید و نصب قطعات شرکتی با کیفیت اقدام به تعمیر تلویزیون می کند و با ارائه خدمات با کیفیت در جلب رضایت مشتری می کوشد و نسبت به تمامی قطعات استفاده شده ضمانت کیفیت ارائه می دهد. پس شما عزیزان می توانید با خیال راحت تلویزیون های خود را به کارشناسان ما بسپارید.

نحوه تشخیص ایرادات رایج مطرح شده توسط مشتریان

 

در این بخش تلاش شده است تا رایج ترین ایرادات تلویزیون را مطرح کرده و بررسی و تشخیص علت توسط کارشناسان متخصص را در پاسخ به سوالات شما آماده کنیم.

1) مخدوش شدن تصویر تلویزیون

دلایل مختلفی می تواند باعث به وجود آمدن این ایراد شود که مهمترین آن وارد شدن ضربه به پنل و شکسته شدن پیکسل های موجود در صفحه ی پنل باشد، در صورت وجود چنین مشکلی تنها راه برطرف نمودن مشکل عوض کردن پنل است، این راه مقرون به صرفه نیست زیرا قیمت آن بسیار بالا بوده که حدود نود درصد قیمت کل تلویزیون هزینه تعویض پنل می باشد و تقریبا کمیاب است.
در تلویزیون های ال سی دی اغلب پنل در گذر زمان خراب می شود ولی در تلویزیون های ال ای دی این ایراد کمتر رخ می دهد که یکی دیگر از عوامل مخدوش شدن تصویر می باشد.
گاهی علت می تواند از مین برد و یا برد تیکان باشد و یا در برخی موارد فلت های رابط بین برد ها و برد تیکان به پنل دچار سوختگی و خرابی می شوند که باید این قطعات را عوض کرد. در اکثر اوقات تعمیر برد تیکان جوابگو نبوده و باید آن را تعویض نمود تا مشکل به طور کامل برطرف شود.

4) عدم وجود تصویر و شنیدن صدا

 

همانگونه که در بخش قبلی اشاره شد دو علت با احتمال بالاتر وجود دارد که مهمترین آن خرابی بک لایت یعنی همان لامپ های ال ای دی و یا ال سی دی پشت پنل است به شکلی که تعداد قابل توجهی از لامپ ها دچار سوختگی شده و قابل تعمیر نیستند.
آبخوردگی پنل نیز می تواند احتمال بالایی داشته باشد که در این مورد هم صدا هست اما تصویر نیست اما علت های بسیار دیگری نیز وجود دارد که باید دستگاه تست شود تا ایراد قطعی آن مشخص شود. مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تجریش با ارائه بهترین خدمات، تعمیر بک لایت و پنل را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

3) روشن و خاموش شدن مداوم تلویزیون

 

علت اساسی این مشکل می تواند از مین برد باشد یا از خرابی آی سی یا خرابی برد پاور است.

به احتمال زیاد یکی از این برد ها دچار خرابی شده است که در هر صورت با تعویض قطعه مشکل بر طرف می شود. گاهی نیاز است که مین برد به صورت کامل تعویض شود.
گاهی علت مشکل می تواند خرابی چند قطعه باشد که با تعویض این قطعات مشکل حل خواهد شد. این مرکز با دارا بودن انبار های مجهز قطعات پاسخگوی نیاز مشتریان محترم می باشد.

2) خاموش شدن یکباره ی تلویزیون روشن

 

علت این مشکل نیز می تواند مین برد و برد پاور باشد و تنها راه تشخیص آن نیز این است که اگر بعد از خاموش شدن دستگاه چراغ پاور تلویزیون روشن بود، ایراد از مین برد خواهد بود و در غیر این صورت مشکل از برد پاور خواهد بود.
این علت می تواند یکی از علت های این مشکل باشد و به قطعیت نمی توان اظهار نظر نمود. باید دستگاه مورد تست و بازبینی قرار بگیرد تا با قطعیت در مورد مشکل صحبت کرد.

تشخیص و تعمیر تلویزیون خود را به کادر مجرب ما بسپارید.

5) تلویزیون صدا ندارد

 

در اکثر مواقع علت قطع شدن صدای تلویزیون از برد پاور و بلندگو های تلویزیون می باشد که اگر برد پاور ولتاژ بلندگو ها را تامین نکند، صدایی پخش نمی شود یعنی پاور برد دچار اختلال شده است.
گاهی خرابی می تواند مربوط به اسپیکر ها باشد که خبر از خرابی آن ها می دهد یا از اتصالات مربوط به آن است.
اینکه آیا کم بودن صدای تلویزیون نشان از خرابی بلندگو ها دارد یا خیر باید بگوییم که در بعضی از مدل های تلویزیون صدا کیفیت مطلوبی ندارد و مشکل از بلندگو ها نمی باشد. در صورت بروز این مشکل می توانید با اطلاع به تکنسین های مرکز تعمیرات تلویزیون در تجریش مشکل قطعی صدا را برطرف نمایند.

از جمله مشکلات دیگری که می تواند رخ دهد و منجر به خرابی تلویزیون شما می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • چشمک زدن ممتد چراغ پاور
  • کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون
  • تاخیر در روشن شدن
  • مشاهده خط های عمودی یا افقی در صفحه نمایش
  • سیاه شدن قسمتی از پیکسل های صفحه نمایش تلویزیون
  • قطع و وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی مدت
  • به هم ریختگی رنگ های تلویزیون 

 

      توصیه می شود در صورت بروز هرگونه مشکلات فوق سریعا تلویزیون را خاموش کرده و با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت تلویزیون شما را تعمیر نماییم.

مشاوره آنلاین نمایندگی تعمیرات تلویزیون تجریش

شما می توانید با مشاهده ی مشکل در عملکرد دستگاه و یا بروز اختلال در تلویزیون خود با مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در تجریش تماس گرفته، مشاوران و کارشناسان این مرکز شبانه روز و به طور رایگان پاسخگو مشکلات شما عزیزان خواهند بود.
با گرفتن مشاوره آنلاین از این مرکز می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدماتی از قبیل اطلاعاتی در مورد نحوه نصب تلویزیون، چگونگی استفاده بهینه از دستگاه و همچنین توصیه هایی برای نگهداری از تلویزیون در منزل یا محل کار خود، عمر مفید دستگاه را افزایش دهید.
با وجود داشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه درست استفاده از دستگاه تلویزیون خود، می توانید عمر مفید دستگاه را افزایش داده و دیر تر شاهد بروز مشکلاتی از جمله نداشتن تصویر، نداشتن صدا، روشن و خاموش شدن مداوم و غیره خواهید شد.
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در تجریش مفتخر است برند های مختلف تلویزیون از جمله ال جی، سونی، اسنوا، سامسونگ، فیلیپس، صنام، هاردستون، توشیبا، ایکس ویژن، دوو، شارپ، پاناسونیک، هایسنس، پایونیر و غیره را تحت پوشش کامل واحد های تعمیرات خود دارد.

مشاوره انلاین تعمیرات در تجریش

نحوه ثبت سفارش آنلاین

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون تجریشاین امکان را فراهم کرده است تا با ثبت سفارش در سامانه مطمئن باشید که تعمیر دستگاه شما در محل و یا تعمیرگاه با صرف کم ترین زمان و هزینه انجام می شود و در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اورجینال و با کیفیت برای دستگاه شما استفاده می شود.
شما می توانید با تماس با شرکت و یا ارسال عکس دستگاه مورد نظر خود از طریق درگاه های ارتباطی مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. پس از بررسی و تشخیص مشکل احتمالی دستگاه شما، کد رهگیری جهت پذیرش دستگاه صدور و به شما ارسال می شود.
دستگاه از مشتری به صورت حضوری و یا توسط پیک های ویژه با حداکثر ضریب ایمنی بالا دریافت می شود و سپس قبل از تعمیر، بررسی نهایی صورت گرفته و با استعلام قیمت از انبار مرکزی شرکت قیمت تعمیر به مشتری اعلام می شود.
پس از تعمیر تلویزیون با مشتری جهت تحویل دستگاه تماس گرفته می شود و هزینه پس از تعمیر پرداخت خواهد شد. حین تحویل دستگاه یک ضمانت نامه کتبی چند روزه نیز تحویل مشتری می شود که شرکت ضمانت می کند در صورت بروز هرگونه مشکل بدون پرداخت وجه تلویزیون را تعمیر کنند که این مقوله یکی از خدمات مرکز تعمیرات در تجریشاست که سبب افزایش اعتماد و جلب رضایت مشتری می باشد.